Thursday, September 9, 2010

SELAMAT HARI RAYA

Sempena Hari Raya pada Jumaat 10 September 2010 saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua pengikut dan pembaca laman blog ini. Mohon maaf zahir dan batin sekiranya terdapat kesilapan dan kesalahan sewaktu membaca penulisan saya. Sekali lagi ucapan jutaan terima kasih kerana pembaca sudi mendaftar sebagai pengikut blog untuk menyokong dan mendorong saya terus menulis. Pandangan dan pengalaman anda untuk dikongsikan bersama saya dan pembaca amat dialu-alukan. SELAMAT HARI RAYA.

4 comments:

  1. A'kum,
    Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin juga buat Prof. Saya kagum dengan semangat yang Prof tunjukkan. Harap saya juga dapat teruskan usaha dlm menyampaikan ilmu yang berguna kepada semua seperti yang Prof lakukan. Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Saya juga mengucapkan Selamat Hari Raya kepada anda sekeluarga. Terima kasih kerana mengikuti blog dan membacanya. Sokongan anda dan pembaca lain yang mendaftar sebagai pengikut blog amat saya hargai. Semakin ramai mendaftar pengikut semakin bersemangat saya menulis untuk anda semua. Terima kasih dorongan yang diberikan.

    ReplyDelete
  3. salam prof,.. selamat hari raya aidilfitri,.. mohon ampun dan maaf kalau secara tidak sengaja atau sengaja telah menyinggungkan prof,..
    salam lebaran,..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kerana anda masih mengingati saya. Selamat Hari Raya kepada anda dan keluarga.

    ReplyDelete