Friday, April 19, 2013

Selamat Hari Ulang Tahun

Hari ini genap 4 tahun saya menulis di blog ini. Saya mengucapkan terima kasih kepada pembaca setia yang sentiasa memberi sokongan mendaftar sebagai pengikut (follower) blog. Tanpa pembaca tidak akan terhasil penulisan secara santai. Kesempatan ini saya memohon pembaca yang belum mendaftar sebagai pengikut diharap dapat mendaftar tanda anda memberi sokongan terhadap penulisan santai yang serba ringkas dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak. Saya menulis hanya sekadar berkongsi maklumat apa yang saya tahu. Mungkin pengetahuan yang tidak seberapa ini dapat dimanfaatkan pembaca yang inginkan maklumat dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak.

1 comment:

  1. semoga usaha murni dr dlm perkongsian ilmu ini dan niat baik doktor dberi rahmat dan barakah oleh Allah swt...

    ReplyDelete