Thursday, July 15, 2010

Lawatan Delegasi Cairo University

Pada tanggal 14 Julai 2010 hari Rabu saya membawa rombongan yang mewakili Cairo University melawat ke pejabat Dato' Asariah binti Mior Shaharudin Timbalan Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia (Bahagian Pendidikan Guru). Delegasi dari Cairo University ialah Prof Dr Adel Zaid Timbalan Presiden Cairo University (berdiri 2 dari kiri) dan Prof Dr Awad Abbas Ragab Pengurus Cairo University Open Education Center (berdiri 2 dari kanan) diiringi Amin Sabry Abdel Meguid (berdiri 1 dari kiri) Minister Plenipotentiary for Economic and Commercial Affairs. Saya berdiri paling kiri sebelah Prof Dr Awad Abbas Ragab.

Lawatan tersebut sebagai kunjungan hormat ke Kementerian Pelajaran Malaysia setelah menanda tangani MOU dengan Unirazak-Cairo University untuk program Pengajian bahasa Arab dan program-progam lain pada 13 Julai 2010.


Rombongan tersebut juga telah diberi taklimat oleh Dr Haji Zahri bin Aziz (gambar sebelah) Pengarah Bahagian Pendidikan Guru. Terima kasih kepada pihak Bahagian Pendidikan Guru yang memberi cenderamata sempena lawatan tersebut.

No comments:

Post a Comment